18/10/2013
Jak pokazują badania, newsletter to jedno z ważniejszych narzędzi w komunikacji marketingowej. Dla swojego klienta, Fashion House Outlet Centre, Warsztat PR przygotował zestaw kreatywnych newsletterów, informujących o najciekawszych promocjach w Centrum.
01/08/2013
Warsztat PR wraz z Yetiz Interactive opracował i wdrożył nową koncepcję serwisu www dla działającej w branży mięsnej firmy Bell Polska. Jest to część istotnych zmian związanych z rebrandingiem firmy Zimbo Polska, która po połączeniu z firmą Abraham stała się częścią szwajcarskiego koncernu Bell International.
29/07/2013
Czy nowy serwis społecznościowy Rando, w którym wszystko dzieje się losowo, nie ma profili użytkowników, lajków i komentarzy może być dobrym narzędziem do prowadzenia działań marketingowych? Jeśli tak to jakich?
02/07/2013
Wiedzę zawsze warto poszerzać i później się nią dzielić. Tak też działa Warsztat PR, pokazując jak wykorzystać media społecznościowe – w cyklu warsztatów ;) na portalu E-edu.pl, odbywających się na zasadzie e-learningu.
07/06/2013
W ostatni długi weekend maja Gdańsk należał do dziennikarzy, których Warsztat PR zaprosił na zlecenie Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta. We współpracy z Urzędem Miasta i Instytutem Kultury opracowaliśmy wyjątkowy, pełen zaskoczeń i pozytywnych emocji, program.
23/05/2013
Podczas 7-go już spotkania społeczności Geek Girls Carrots, Justyna Łukasik – jako prelegentka, na wesoło przypominała jak wyglądał internet jeszcze kilka lat temu w zakresie obrazu.
15/05/2013
Karta Turysty „Gdańsk – Gdynia – Sopot – Plus” rozpoczęła nowy sezon zmianami, do których przyczynił się także Warsztat PR. Karta zyskała aż cztery nowe oblicza. Każde z nich symbolizuje ważny element tożsamości Gdańska: bursztyn, morze, solidarność, zabytki (architekturę i historię). Logotyp symbolizuje natomiast korzyści,współpracę miast oraz szeroki wachlarz bonusów i udogodnień z tym związanych.
02/04/2013
Gdańska Restauracja SET dołączyła do klientów Warsztatu i wspólnie organizujemy jej obecność w mediach społecznościowych oraz rozszerzamy działania marketingowe.
13/03/2013
Od stycznia 2013 Warsztat PR świadczy kompleksowe usługi z zakresu marketingu i public relations dla Fashion House Outlet Centre w Gdańsku, Sosnowcu i Warszawie.
28/01/2013
Trzeci numer kwartalnika Nowe Media pod red. Eryka Mistewicza właśnie trafił na rynek. Po raz drugi znalazł się tam tekst Justyny Łukasik, tym razem dotyczący siły infografiki, która staje się coraz popularniejszym narzędziem do opowiadania historii.