12/12/2013
Jeśli nie rozumiecie, co piszą Wasze dzieci w Internecie – zapraszamy do lektury tekstu Justyny Łukasik o języku nowych mediów. Jak zmienia się nasz sposób komunikacji, co oznaczają tajemnicze skróty na forach, gdzie szukać pomocy w rozszyfrowaniu języka Internetu?
06/11/2013
Wspólnie z agencją eventową Artmedia, Warsztat PR przygotował uroczyste otwarcie kolejnego salonu marki Organique na Wybrzeżu – tym razem w największym w Polsce centrum handlowym – Riviera w Gdyni.
18/10/2013
Jak pokazują badania, newsletter to jedno z ważniejszych narzędzi w komunikacji marketingowej. Dla swojego klienta, Fashion House Outlet Centre, Warsztat PR przygotował zestaw kreatywnych newsletterów, informujących o najciekawszych promocjach w Centrum.
01/08/2013
Warsztat PR wraz z Yetiz Interactive opracował i wdrożył nową koncepcję serwisu www dla działającej w branży mięsnej firmy Bell Polska. Jest to część istotnych zmian związanych z rebrandingiem firmy Zimbo Polska, która po połączeniu z firmą Abraham stała się częścią szwajcarskiego koncernu Bell International.
29/07/2013
Czy nowy serwis społecznościowy Rando, w którym wszystko dzieje się losowo, nie ma profili użytkowników, lajków i komentarzy może być dobrym narzędziem do prowadzenia działań marketingowych? Jeśli tak to jakich?
02/07/2013
Wiedzę zawsze warto poszerzać i później się nią dzielić. Tak też działa Warsztat PR, pokazując jak wykorzystać media społecznościowe – w cyklu warsztatów ;) na portalu E-edu.pl, odbywających się na zasadzie e-learningu.
07/06/2013
W ostatni długi weekend maja Gdańsk należał do dziennikarzy, których Warsztat PR zaprosił na zlecenie Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta. We współpracy z Urzędem Miasta i Instytutem Kultury opracowaliśmy wyjątkowy, pełen zaskoczeń i pozytywnych emocji, program.
23/05/2013
Podczas 7-go już spotkania społeczności Geek Girls Carrots, Justyna Łukasik – jako prelegentka, na wesoło przypominała jak wyglądał internet jeszcze kilka lat temu w zakresie obrazu.
15/05/2013
Karta Turysty „Gdańsk – Gdynia – Sopot – Plus” rozpoczęła nowy sezon zmianami, do których przyczynił się także Warsztat PR. Karta zyskała aż cztery nowe oblicza. Każde z nich symbolizuje ważny element tożsamości Gdańska: bursztyn, morze, solidarność, zabytki (architekturę i historię). Logotyp symbolizuje natomiast korzyści,współpracę miast oraz szeroki wachlarz bonusów i udogodnień z tym związanych.
02/04/2013
Gdańska Restauracja SET dołączyła do klientów Warsztatu i wspólnie organizujemy jej obecność w mediach społecznościowych oraz rozszerzamy działania marketingowe.