15/05/2013
Karta Turysty „Gdańsk – Gdynia – Sopot – Plus” rozpoczęła nowy sezon zmianami, do których przyczynił się także Warsztat PR. Karta zyskała aż cztery nowe oblicza. Każde z nich symbolizuje ważny element tożsamości Gdańska: bursztyn, morze, solidarność, zabytki (architekturę i historię). Logotyp symbolizuje natomiast korzyści,współpracę miast oraz szeroki wachlarz bonusów i udogodnień z tym związanych.
Dla turysty, zarówno Polskiego, jak i zagranicznego, to nie tylko przydatny produkt pozwalający na proste zwiedzanie, ale przede wszystkim pamiątka pobytu w Gdańsku. Jest nam więc tym bardziej miło, że efekty naszej pracy zostaną z jej odbiorcami na naprawdę długo!
O korzyściach związanych z posiadaniem karty przeczytacie więcej na stronie Gdansk4U.
Polecamy!
Tagi: gdańsk, gdynia, grafika reklamowa, identyfikacja wizualna, karta turysty, logo, logotyp, sopot, Trójmiasto