Rando eksperyment

Rando – serwis oparty na przypadkowości jako narzędzie dla marketerów?

29/07/2013

Czy nowy serwis społecznościowy Rando, w którym wszystko dzieje się losowo, nie ma profili użytkowników, lajków i komentarzy może być dobrym narzędziem do prowadzenia działań marketingowych? Jeśli tak to jakich?

Warsztat PR współpracuje z portalem E-edu.pl

Warsztat PR edukuje w ramach portalu E-edu.pl z mediów społecznościowych

02/07/2013

Wiedzę zawsze warto poszerzać i później się nią dzielić. Tak też działa Warsztat PR, pokazując jak wykorzystać media społecznościowe – w cyklu warsztatów ;) na portalu E-edu.pl, odbywających się na zasadzie e-learningu.

Gdansk_zaproszenie

Wizyta studyjna dziennikarzy w Gdańsku

07/06/2013

W ostatni długi weekend maja Gdańsk należał do dziennikarzy, których Warsztat PR zaprosił na zlecenie Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta. We współpracy z Urzędem Miasta i Instytutem Kultury opracowaliśmy wyjątkowy, pełen zaskoczeń i pozytywnych emocji, program.

Geek Girls Carrots

Co ja PACZE w Internecie? – Warsztat PR na Geek Girls Carrots

23/05/2013

Podczas 7-go już spotkania społeczności Geek Girls Carrots, Justyna Łukasik – jako prelegentka, na wesoło przypominała jak wyglądał internet jeszcze kilka lat temu w zakresie obrazu.

Restauracja SET - Gdańsk

Serwujemy smaczne Social Media razem z Restauracją SET

02/04/2013

Gdańska Restauracja SET dołączyła do klientów Warsztatu i wspólnie organizujemy jej obecność w mediach społecznościowych oraz rozszerzamy działania marketingowe.

Urodziny Fashion House Sosnowiec

Warsztat PR – kompleksowo dla Fashion House

13/03/2013

Od stycznia 2013 Warsztat PR świadczy kompleksowe usługi z zakresu marketingu i public relations dla Fashion House Outlet Centre w Gdańsku, Sosnowcu i Warszawie.

Nowe Media pod red. Eryka Mistewicza

Trzeci numer kwartalnika Nowe Media

28/01/2013

Trzeci numer kwartalnika Nowe Media pod red. Eryka Mistewicza właśnie trafił na rynek. Po raz drugi znalazł się tam tekst Justyny Łukasik, tym razem dotyczący siły infografiki, która staje się coraz popularniejszym narzędziem do opowiadania historii.

Cenomania Super Sale

Warsztat PR i Cenomania w Fashion House

03/01/2013

Doroczna akcja zimowych wyprzedaży zwana w Fashion House Cenomanią Super Sale trafiła na warsztat ;)

Pióro Dotykowe na prezent

Dotykowe Pióra dla naszych Klientów i Przyjaciół

21/12/2012

Wprowadziliśmy w firmie zasadę: paluchy precz od ekranów i traktujemy je teraz takim oto sprytnym narzędziem ;) Mikołaj poprosił, żeby przekazać prezenty także naszym wiernym fanom, więc te oto poniższe cudeńka trafiły do ich rąk.





Strony 4 z 7« Pierwsza...23456...Ostatnia »