Jak się plecie w Internecie czyli o języku nowych mediów dla Trendy Art of Living

12/12/2013

Jeśli nie rozumiecie, co piszą Wasze dzieci w Internecie – zapraszamy do lektury tekstu Justyny Łukasik o języku nowych mediów. Jak zmienia się nasz sposób komunikacji, co oznaczają tajemnicze skróty na forach, gdzie szukać pomocy w rozszyfrowaniu języka Internetu?

Otwarcie salonu Organique w CH Riviera w Gdyni

06/11/2013

Wspólnie z agencją eventową Artmedia, Warsztat PR przygotował uroczyste otwarcie kolejnego salonu marki Organique na Wybrzeżu – tym razem w największym w Polsce centrum handlowym – Riviera w Gdyni.

Kreatywna komunikacja dla Fashion House

18/10/2013

Jak pokazują badania, newsletter to jedno z ważniejszych narzędzi w komunikacji marketingowej. Dla swojego klienta, Fashion House Outlet Centre, Warsztat PR przygotował zestaw kreatywnych newsletterów, informujących o najciekawszych promocjach w Centrum.

Zimbo zmienia się w Bell Polska

01/08/2013

Warsztat PR wraz z Yetiz Interactive opracował i wdrożył nową koncepcję serwisu www dla działającej w branży mięsnej firmy Bell Polska. Jest to część istotnych zmian związanych z rebrandingiem firmy Zimbo Polska, która po połączeniu z firmą Abraham stała się częścią szwajcarskiego koncernu Bell International.

Rando – serwis oparty na przypadkowości jako narzędzie dla marketerów?

29/07/2013

Czy nowy serwis społecznościowy Rando, w którym wszystko dzieje się losowo, nie ma profili użytkowników, lajków i komentarzy może być dobrym narzędziem do prowadzenia działań marketingowych? Jeśli tak to jakich?

Warsztat PR edukuje w ramach portalu E-edu.pl z mediów społecznościowych

02/07/2013

Wiedzę zawsze warto poszerzać i później się nią dzielić. Tak też działa Warsztat PR, pokazując jak wykorzystać media społecznościowe – w cyklu warsztatów ;) na portalu E-edu.pl, odbywających się na zasadzie e-learningu.

Wizyta studyjna dziennikarzy w Gdańsku

07/06/2013

W ostatni długi weekend maja Gdańsk należał do dziennikarzy, których Warsztat PR zaprosił na zlecenie Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta. We współpracy z Urzędem Miasta i Instytutem Kultury opracowaliśmy wyjątkowy, pełen zaskoczeń i pozytywnych emocji, program.

Co ja PACZE w Internecie? – Warsztat PR na Geek Girls Carrots

23/05/2013

Podczas 7-go już spotkania społeczności Geek Girls Carrots, Justyna Łukasik – jako prelegentka, na wesoło przypominała jak wyglądał internet jeszcze kilka lat temu w zakresie obrazu.

Serwujemy smaczne Social Media razem z Restauracją SET

02/04/2013

Gdańska Restauracja SET dołączyła do klientów Warsztatu i wspólnie organizujemy jej obecność w mediach społecznościowych oraz rozszerzamy działania marketingowe.





Strony 4 z 7« Pierwsza...23456...Ostatnia »