Rando – serwis oparty na przypadkowości jako narzędzie dla marketerów?

29/07/2013

Czy nowy serwis społecznościowy Rando, w którym wszystko dzieje się losowo, nie ma profili użytkowników, lajków i komentarzy może być dobrym narzędziem do prowadzenia działań marketingowych? Jeśli tak to jakich?

Aplikacja Rando (Google Play / App Store) to swego rodzaju eksperyment, świetnie wpisujący się w coraz silniejszy trend anty – social. Ten serwis, służący do dzielenia się zdjęciami, który ruszył w kwietniu 2013, szybko zyskał miano „hipsterskiego instagrama”. Wykonujemy w nim zdjęcie w charakterystycznym okręgu, który symbolizuje podglądanie świata przez dziurkę od klucza. Zrobiona przez nas fotografia jest wysyłana do losowo wybranej osoby na świecie. W zamian za naszą aktywność, otrzymujemy z kolei zdjęcie z odległego zakątka świata. Lokalizacja to wszystko co wiemy o użytkownikach.

Rando eksperyment

Rando eksperyment

 

Jaką więc role może odegrać Rando w promocji marek?

Żeby się o tym przekonać, postanowiliśmy trollować serwis przez 14 dni. Do naszego eksperymentu wybraliśmy brand cieszący się największą rozpoznawalnością na świecie czyli Coca – Colę. Wrzucaliśmy fotki produktu w różnych okolicznościach i odsłonach, udowadniając tym samym, że nawet taki serwis jak Rando może posłużyć do szybkiej i praktycznie darmowej promocji marki. Więcej dowiecie się z prezentacji, która podsumowuje całą akcję.

Enjoy!




Tagi: , , , , , , , , , , , , , , ,

Jeżeli potrzebujesz podobnego projektu, skontaktuj się z nami: biuro@warsztatpr.pl