spark

Be the spark! – kampania reklamowa na Facebook’u

08/12/2015

350 harcerzy reprezentowało w tym roku Polskę na Światowym Jamboree w Yamaguchii.  Do Japonii na zlot skautów dotarła również rowerowa sztafeta, która w ciągu siedmiu miesięcy pokonała 12 tysięcy kilometrów. W Jamboree uczestniczy 40 tysięcy dzieci i młodzieży ze 180 państw na świecie, w których istnieje ruch skautowy. Harcerze, w ramach zlotu biorą udział między innymi w wydarzeniach edukacyjnych, służących promocji pokoju na świecie i porozumienia między narodami.

Związek Harcerstwa Polskiego ubiega się o zorganizowanie w 2023 roku Światowego Jamboree Skautowego w Polsce, a konkretnie w Gdańsku. Światowe Jamboree Skautowe odbywa się raz na cztery lata, a decyzję o przyznaniu prawa do organizacji jamboree podejmuje Światowa Konferencja Skautowa.

Warsztat PR miał przyjemność wspomóc międzynarodową kampanię ZHP o nazwie Be the spark! za pomocą działań na portalu Facebook. Działania reklamowe prowadzone były w lipcu i sierpniu 2015. Obejmowały swoim zasięgiem praktycznie cały świat i wymagały bardzo szczególnego podejścia do targetowania.

Dzięki działaniom reklamowym, liczba fanów wzrosła o ponad 77%. W wyniku kampanii kierującej na www uzyskano także 15 964 przejść na stronę Polska2023.

polska



Tagi: , , , , , , , , ,

Jeżeli potrzebujesz podobnego projektu, skontaktuj się z nami: biuro@warsztatpr.pl