16/09/2014
Odkąd media społecznościowe stały się nie tylko źródłem rozrywki, ale są także ważnym elementem prowadzenia działań marketingowych i biznesowych, coraz więcej uczelni włącza je w plan swoich studiów. Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie, której partnerem jesteśmy, również rozszerzyła swój program o tę dziedzinę, proponując studentom marketingu specjalność Media Społecznościowe. Studenci otrzymają solidną podstawę, która pozwoli na skuteczne i płynne poruszanie się w świecie mediów społecznościowych. Zajęcia przekażą zarówno wiedzę teoretyczną, jak i praktyczną, która pozwoli na efektywne zarządzanie obecnością marki, instytucji bądź osoby w mediach społecznościowych. Warsztat PR miał przyjemność współtworzyć program specjalności, z którym można zapoznać się tutaj.
Tagi: edukacja, FB, fejsbuk, instagram, media społecznościowe, SM, społeczności, studia, Twitter, Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania