Nietuzinkowa akcja z blogerkami dla Designer Outlet Gdańsk

24/07/2018

Influencerzy i blogerzy w służbie marketingu! Oczywiście! To świetny pomysł, a Warsztat PR wie, jak zrobić to w interesujący sposób. W czerwcu 2018 przeprowadziliśmy trzytygodniową blogerską metamorfozę dla Designer Outlet Gdańsk. Z jednej strony Innooka – blogerka związana z Centrum już od kilku lat, z drugiej – nowa twarz – popularna Kapuczina. Zadanie: przygotowanie w tajemnicy stylizacji dla koleżanki, ale takiej, która ją zaskoczy. Obie uczestniczki wyzwania, mimo, że na co dzień zajmują się stylizacjami, zgodnie stwierdziły, że poprzeczka jest znacznie wyżej, kiedy trzeba zmienić wizerunek znanej, posiadającej własny styl, blogerki.

@kapuczina i @innooka o metamorfozach w Designer Outlet Gdańsk.

Poprosiliśmy Innooka i kapuczina, aby opowiedziały nam co sądzą o własnych stylizacjach 💘 Co im się podoba i czy coś je zaskoczyło. Sprawdź co powiedziały!

Gepostet von Designer Outlet Gdańsk am Samstag, 23. Juni 2018

Głównymi kanałami komunikacji był Instagram Designer Outlet Gdańsk (przede wszystkim Instastories) oraz Facebook. Dodatkowo oczywiście pojawiły się wpisy podsumowujące akcję na blogu Pauliny i Kasi. Ta akcja wyjątkowo zaangażowała odbiorców i bardzo pozytywnie przełożyła się na świetne wyniki outletowych profili w social mediach, dzięki czemu już dziś planujemy kolejne ciekawe odsłony akcji!

Finał! Blogerskie metamorfozy.

➡️ Jak wyglądały przygotowania do modowego wyzwania? ➡️ Co Innooka wybrała dla kapuczina?➡️ Jaką stylizację kapuczina przygotowała dla Innooka? Obejrzyj filmik i sprawdź jak wyglądał finał blogerskich metamorfoz.Więcej inspiracji znajdziesz zawsze na naszym Instagramie. https://www.instagram.com/designeroutletgdansk/

Gepostet von Designer Outlet Gdańsk am Samstag, 23. Juni 2018



Tagi: , , , , , , , , , , ,

Jeżeli potrzebujesz podobnego projektu, skontaktuj się z nami: biuro@warsztatpr.pl