12/01/2014
Dla Instytutu Kultury Miejskiej, miejskiej instytucji kultury z Gdańska, działającej na rzecz zwiększenia roli kultury w życiu miasta, Warsztat PR przeprowadził kampanie reklamowe w portalu Facebook. Służyliśmy przy tym doradztwem strategicznym, mającym na celu wsparcie przy optymalizacji budżetu reklamowego i jego efektywne wykorzystanie. Instytut Kultury Miejskiej prowadzi szereg powiązanych ze sobą działań i profili w mediach społecznościowych, co stanowiło dodatkowe wyzwanie w promocji zamieszczanych tam treści. Wszystkich zainteresowanych życiem kulturalnym w mieście zapraszamy na profile:
www.facebook.com/ObserwatoriumKultury
www.facebook.com/europejskipoetawolnosci
www.facebook.com/MedialabGdansk
www.facebook.com/GdanskieDniSasiadow
Tagi: doradztwo, Facebook, Instytut Kultury Miejskiej, kampania reklamowa, media społecznościowe, reklama, Social media, strategia